مصاحبه آرشیو خبر ها
ماروتا : ویدال می خواست یوونتوس را ترک کند / گوتزه را می خواهیم

ماروتا : ویدال می خواست یوونتوس را ترک کند / گوتزه را می خواهیم

سرانجام انتظارات به پایان رسید و جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس در کنفرانس خبری این باشگاه شرکت کرد تا در مورد آخرین وضعیت این تیم برای خرید و فروش بازیکنان صحبت کند.

وی در ابتدای صحبت های خود گفت: "ما می دانیم که خیلی زود باید ترکیب تیم خود را برای فصل آینده کامل کنیم."

بحث جالب صحبت های ماروتا به موضوع ویدال و فروش وی به بایرن مونیخ مربوط می شد. مدیر یووه گفت: "ویدال و اوگبونا خودشان درخواست خروج از باشگاه را داده بودند و به دنبال تجربه ای جدید برای فوتبال حرفه ای خود بودند."

"پوگبا بازیکنی است که ما اعتقاد زیادی به وی داریم و یکی از بازیکنان اصلی ما به حساب می آید اما می دانیم که چنین بازیکنی با این سن و سال می تواند مورد علاقه ی باشگاه های زیادی قرار بگیرد. او پیشنهادات زیادی داشته اما ما هنوز بر سر فروش وی با تیمی به توافق نرسیده ایم و اکنون شرایط برای این مهم فراهم نیست."

"در صورتی که او خودش بخواهد به تیمی دیگر برود، آن موقع ما پیشنهادات رسیده برای وی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم او را به تیمی دیگر منتقل کنیم."

مدیر یووه به گوتزه اشاره کرد و گفت: "گوتزه بازیکن بایرن مونیخ می باشد و ما خرید وی را بررسی کرده ایم و روابط خوبی با باشگاه آلمانی داریم. اگر این بازیکن بخواهد تیم خود را ترک کند، ما می توانیم برای خرید وی مذاکرات خود را آغاز کنیم. او بازیکنی است که با برنامه های ما هماهنگ است و به او علاقه داریم. خرید چنین بازیکنانی کمی زمان می برد."

"ما به زودی یک بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه خواهیم کرد و می خواهیم تیمی را تشکیل دهیم که تا 4 - 5 سال آینده بتواند در ایتالیا و اروپا پیشروی داشته باشد. سال گذشته برای ما بسیار خوب بود کسی فکر نمی کرد ما چنین صعودی داشته باشیم اما هدف ما در امسال نیز تکرار این موفقیت ها می باشد."

ماروتا به خرید ساندرو نیز پرداخت و گفت: "ساندرو بازیکن مورد علاقه ای برای ما می باشد و می دانیم که تیم های زیادی خواهان جذب وی هستند اما ما هنوز ارتباطی برای خرید وی برقرار نکرده ایم اما با این حال او بازیکن قابل قبولی می باشد."

وی به خروج توز و پیرلو نیز اشاره کرد و گفت: "ما می دانیم که پر کردن جای این دو بازیکن که سهم زیادی در موفقیت های ما داشتند بسیار سخت می باشد اما با این حال بازیکنانی که به ترکیب تیم اضافه شده اند از انگیزه ی بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع می تواند کمک فراوانی به انها بکند."

مدیر موفق یوونتوس در نهایت گفت: "تقریبا تیم را کامل کرده ایم اما هنوز 2 بازیکن جدید در دو پست نیاز داریم و به زودی انها را جذب خواهیم کرد."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: